.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه های انتخاباتی فرماندار بابل به نامزدها

فرمانداربابل گفت، نامزدهای نمایندگی موظفندعلاوه برحفظ هوشیاری تبلیغاتی و پرهیز ازاعتماد به بیگانگان و رسانه های مخالف انقلاب ، از افشای اسرار نظام خودداری نمایند.

محمد مهدوی درخصوص رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی درگفتگوباخبرنگارشمال نیوزدربابل بابیان اینکه، نامزدهای نمایندگی موظفندعلاوه بر حفظ هوشیاری تبلیغاتی و پرهیز از اعتماد به بیگانگان و رسانه های مخالف انقلاب، از افشای اسرار نظام خودداری نمایند، بیان داشت: ارزش گرایی و دین محوری را در تمامی مراحل انتخابات رعایت كنند و به مجریان ناظران و دست اندركاران انتخابات حسن ظن و اعتماد داشته باشند.

وی درادامه: با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:اگر ملت ایران در همه عرصه ها حضوری چشمگیر داشته باشندعلاوه بر یاس دشمنان ، دیپلماسی نظام نیز به دنیا معرفی خواهد شد.

فرمانداربابل همچنین ، رعایت اعتدال و پرهیز از اصراف و زیاده روی در تبلیغات ، رعایت صداقت ، راستی و انصاف در رفتار و كردار ، اهتمام به حفظ پاكیزگی محیط زیست و پرهیز از آلودگی محیطی در تبلیغات ، توجه به عزت نفس و كرامت انسانی ، دوری از هرگونه تهدید ، تطمیع و خرید و فروش در رای را از دیگر موارد در این آیین نامه خواند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بابل ، با اشاره به اینکه ،دستور العمل جدید رعایت اخلاق انتخاباتی به نامزدهای مجلس ابلاغ می شود ، خاطرنشان کرد:در آیین نامه جدید انتخاباتی 22 بند در باره رعایت اخلاق از سوی نامزدها و حامیانشان است باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدوی همچنین :احترام به قوانین و مقررات انتخاباتی در تمام مراحل ، احترام به اصول و ارزش های نظام اعم از جمهوریت ، اسلامیت ، انقلاب ، آزادی و عدالت ، دوری از جنجال آفرینی در تبلیغات ، رعایت انصاف و ادب در برخورد با رقبا و احترام به قواعد اخلاق و رقابت و تبلیغات انتخابات را از جمله موارد ذكر شده در آیین نامه جدید انتخاباتی برشمرد.

فرمانداربابل درپایان:حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای را در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خوستار شد و گفت : حضور مردم نتایج بسیار ارزشمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.